Bullibeckiis.blogg.se

23 år och mamma till två prinsessor

29 Mars

Allm�nt Permalink0
En uppdatering om hur livet ser ut efter 2,5 år på språng.
 

Jag skrev sist med er den 23 september, ingen juni hade kommit ännu, det skulle dröja ytterligare fyra långa dagar innan hon valde att komma till oss. Tillslut kom hon, en vacker liten tjej. Hon som hade varit en liten juni i min mage från vecka 19 var nu fortfarande en liten juni fast på utsidan av magen. 

Så, livet har rullat på sen dess. Jag fick en förlossningsdepression som fortfarande sitter i mig. Det är så mycket bättre nu än vad det var då men ibland blir det svårt. Framförallt i den perioden jag är i just nu, höggravid med ännu en lillasyster :)

Foglossning hela dagarna, jag kan knappt göra någonting längre innan den slår in och jag kan inte röra mig.

Underbart när man fortfarande jobbar samt tar hand om två livliga små flickor. Förhoppningsvis får jag en sjukskrivning den 5 april, jag hoppas verkligen det för annars får jag gå hem utan ersättning för min kropp pallar inte av mer snart. Sån konstig känsla att ha, det känns verkligen som att den snart lägger av. Jag behöver vila.

Jag och Emil gifte oss den 14 februari 2017, vi gjorde det borgligt och lite hemligt. Vi har tänkt att vi ska "gifta om" oss efter 10 år så kan man ha ett riktigt stort bröllop :) Just nu ligger våra pivoteringar på barnen och livet i sig så ekonomin för ett sådan har inte funnits. Vilket känns okej, jag vill ju bara ha honom och nu har jag honom. 

Till top