Bullibeckiis.blogg.se

23 år och mamma till två prinsessor

11 september

Allm�nt Permalink0
Om det ens är någon ide att uppdatera här längre? Nej jag vet inte. Ibland saknar jag att skriva men inte tillräckligt mycket tyvärr, det händer liksom inget spännande. Dagarna rullar på som alltid.
 
Det är idag elva dagar kvar tills vår lilla bebis ska komma, enligt 3D ultraljudet så väntar vi ännu en liten flicka! Så hela hennes garderob är nästan fylld med rosa fina kläder. Jag längtar efter henne, men hon verkar trivas väldigt bra i min mage, det är nog väldigt mysigt och varmt där nu när hösten har hunnit komma.
Det ska bli så spännande att se hur Nivea kommer reagera på bebis, hon vet vad en bebis är och så men jag vet inte rikitgt om hon förstår att en bebis kommer flytta in hos oss! Hon är verkligen ur gullig med andra små bebisar så jag tror nog det kommer gå jättebra!
 
 
Till top