Bullibeckiis.blogg.se

23 år och mamma till två prinsessor

Kärt återseende

Allm�nt Permalink0
Det var ett bra tag sen jag skrev här. Funderar ibland om jag ska börja skriva lite oftare men tanken försvinner bort väldigt fort, men nu sitter jag här. Uttråkad med ingenting att göra, eller jag har inte orken till att göra något just nu. Och då kommer alltid tanken att jag bör skriva här, uppdatera er lite. Det var ju ändå i januari vi sågs sist.
 
Vår lilla familj kommer att utökas till hösten, i september kommer en liten bebis. Vi kommer att flytta till helgen, till ett litet hus som ligger lantligt men ändå inte i urskogen. Det kommer bli helt perfekt! Hundarna och Nivea kommer nog trivas som fisken i vattnet. Så vi har haft fullt upp med renovering av huset men nu är det mesta klart så det ska bli så roligt att flytta.
 
Imorgon kommer vi att ta reda på könet på vår lilla bebis, jag har känningar om vad det  kan tänkas vara så det ska bli skönt att se om min magkänsla har rätt även denna gång.
 
 
 
 
Till top